Sortidesa equipamentspatrimonials: procés de decisió, percepcions i preferènciesde les escoles.
Margarida Loran Gili. Museòloga i consultora.
Informe de resultats. Setembrede 2014
Motivacions, expectatives i objectius dels docents en les visites als museus de ciència.
Pere Viladot.
Tesi doctoral. Octubre 2015
La didàctica competencial del Patrimoni
Joana Ferrer, Cap del Servei d’Orientació i Serveis Educatius del Departament d’Ensenyament
Jordi Domingo, assessor tècnic del Servei d’Orientació i Serveis Educatius
Els equips de treball col·laboratiu, colideratge i competències personals i professionals.
Teresa López, membre de l’empresa de serveis Nusos, SCCL, educadora del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.
Els equips de treball col·laboratiu, colideratge i competències personals i professionals.
Pau López, Dr. en Psicologia, professor de la Universitat Ramon Llull i investigador del Grup de Recerca Pedagogia, Societat i Innovació amb el suport de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (PSITIC)
Les visites als equipaments patrimonials. Quines són les
expectatives dels docents i les escoles?
Conclusions: Marga Loran i Pere Viladot.